domingo, 10 de maio de 2015

Değer Deniz — cantora, compositora e guitarrista turca — assassinada em Istambul, aos 39 anos

Şehrin Kıyıları
Ağlamak istemedim hiç
Gözyaşlarım buzdan
Saklanmak istemedim hiç
Ruhumdan
Yere düşmek istemedim hiç
Her şey korkumdan
Yanıldım
Bu şehrin kıyılarına vurmuş bir sırrım var
Bilemezsin, bilemezsin
İçinde kocaman bir kalp var
Bu şehrin kıyılarına vurmuş bir sırrım var
Bilemezsin, bilemezsin
Bu sularda boğulmaktan yüzemezsin
Açıldı bulutlar koyu siyahtan
Çıkamazdım değil mi, bu kör kuyudan?
Bu küçük dere bak ulaştı denize
Yanıldın


Güzel birgün ve ev... #janisjoplin #mercedesbenz #cover #music #family #home
Posted by Değer Deniz on Sexta-feira, 3 de Outubro de 2014

Tüm insanlar için yazılmış en güzel şarkılardan...iyi ve umutlu hissetmeye bu kadar ihtiyacımız varken sadece çalmak, söylemek ve paylaşmak istedim. #music #cover #bobdylan #blowinginthewind
Posted by Değer Deniz on Terça-feira, 12 de Agosto de 2014

En güzeli sadece şarkı söylemek bazen... #pinkfloyd #wishyouwerehere #cover
Posted by Değer Deniz on Segunda-feira, 25 de Agosto de 2014


Sem comentários:

Enviar um comentário